:: Holy Inn ::
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


We know what to do with: Events.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Verlaten van de clan

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
we skill you
Beginner
we skill you


Posts : 36
Coins : 43587
Respect : 7
Join date : 20-06-12

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimewo aug 08 2012, 23:25

Dit bericht is verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
010motto-MoneyOverBitches
Super Moderator
Super Moderator



Posts : 194
Coins : 43860
Respect : 4
Join date : 11-06-12
Age : 33
Location : Rotterdam!

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimewo aug 08 2012, 23:50

Oke nu de andere helft,


Als er na twee weken (volgens mij al langer zelfs) vriendelijk vragen, geen reactie komt op een normale vraag. De vraag: Willen jullie even 1 uur choppen in de cita? Dan krijg ik ja zo, ja zo. En word het niet gedaan. WANT IK CONTROLEER DAT.

En als het dan na 2 weken idd nog niet gedaan is, komen er irritaties. En als je dan nog ook de irritaties verder gaat uitlokken d.m.v. ik citeer 'Dan leave je de clan'. Dan skill ben je idd niet welkom nee. En dan ook nog andere cc members instrueren dat ik alleen maar zeik en een ochtenhumeur heb? nnt nnt skill, sad.. Ik bied iig me excuses aan voor me taalgebruik, maar niet voor het kicken.

En als je echt zo netjes wilt zijn skill, met je 'ode'. Verwijder je forum account dan, val de cc niet lastig. Want mensen kunnen altijd nog zelf keuzes maken en daar hebben ze jouw en mijn hulp niet voor nodig.

Terug naar boven Ga naar beneden
we skill you
Beginner
we skill you


Posts : 36
Coins : 43587
Respect : 7
Join date : 20-06-12

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimewo aug 08 2012, 23:58

Ten eerste, ik heb jou nog nooit horen vragen of er gechopt kan worden in de citadel,
ten tweede, ik liep gewoon rond met 3 sterren op mijn clan cape.

Dus ik zou graag willen weten wat de reden is van mijn kick dan.
Ik bedoel je bied je excuses aan voor je taalgebruik.
Wat ik overigens erg slap vind.
Het is alleen maar gekanker van jou, ook naar mijn familie toe waar jij je helemaal niet mee te bemoeien hoort. En dan bied je je excuses aan, en dan hopen dat alles weer goed is?

Tenslotte, hoe moet ik je chagrijnige uitbarstingen 's ochtends dan verklaren?
Niet goed geslapen?

Terug naar boven Ga naar beneden
010motto-MoneyOverBitches
Super Moderator
Super Moderator



Posts : 194
Coins : 43860
Respect : 4
Join date : 11-06-12
Age : 33
Location : Rotterdam!

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimedo aug 09 2012, 01:11

nog nooit horen vragen ? hahaha schei toch uit man, ik vraag het zovaak dat ik et niet eens meer zin heb om normaal te vragen.

Ik bied alleen me excuses aan voor het woord kanker, voor de rest niet. Wat is er mis mee? Ikzelf vind het persoonlijk kunnen, het woord, maarja andere niet. Ik denk nog wel eens aan andere, zou jij ook eens moeten doen.

Wat ik pas slap vind is dat er geen antwoord wordt gegeven als ik het normaal vraag, maar als ik geïrriteerd of in jouw ogen 'chagrijnig' het vraag, dan kan jullie wel ineens reageren en dan ben ik ineens de chagerijn. Even serieus, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Zogenaamd niet lezen wat ik heb ik gezegd.. Ga mij niet vertellen, dat van de 14 online mensen in de cc, het er 0 hebben gelezen.

En aan je reactie te zien en je gedrag om andere cc members weg te kapen en om te praten. Bewijst het alleen maar weer dat ik gelijk heb. Dit showt nog eens je ware ik. Als je er niet tegen kan oke, maar dingen omdraaien ben je wel verdomd goed in. Hier noemen ze dat, schijnheilig gedrag. Dit komt je maar al te goed uit he Wink. Nee goede beslissing hoor om je niet meer bij de cc te hebben

En dan nog voor je nieuwe clan promoten, in holy's cc? Dat is nog triester..
Terug naar boven Ga naar beneden
we skill you
Beginner
we skill you


Posts : 36
Coins : 43587
Respect : 7
Join date : 20-06-12

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimedo aug 09 2012, 01:24

Ik wacht gewoon op antwoord van Holy,
Ik ben heel benieuwd waarom Holy vind dat ik dood kan zoals jij mij verteld hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
010motto-MoneyOverBitches
Super Moderator
Super Moderator



Posts : 194
Coins : 43860
Respect : 4
Join date : 11-06-12
Age : 33
Location : Rotterdam!

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimedo aug 09 2012, 01:44

Heb holy helemaal niet gesproken hoor? Dat was gewoon bullshit van mij, iets wat ik wel kan toegeven

Je reacties zeggen genoeg skill, echt waar. Ben heel benieuwd wat Holy vind, dat je als een schijnheil de cc uit elkaar aan het trekken ben. Het is niet mijn cc he, dat je het even weet. Dus je hebt holy hier mee en je zit hem nu te naaien. Zal die leuk vinden, denk ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Holy Seconds
Forum Beheerder
Forum Beheerder
Holy Seconds


Posts : 52
Coins : 49286
Respect : 24
Join date : 03-12-10

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimedo aug 09 2012, 02:57

Hey..

Ik heb met skill alvast het een en al besproken, hoop dat je vanavond ook online bent motto, stuur me anders als je online even een pm via het forum Smile

Gr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kerst Puppie
Beginner
Kerst Puppie


Posts : 17
Coins : 43463
Respect : 30
Join date : 30-06-12
Age : 32

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimema aug 20 2012, 03:24

Even een vraagje, waarom staat dit bij MEDIA? o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Wizzix
Beginner



Posts : 23
Coins : 43417
Respect : 2
Join date : 02-07-12

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimema aug 20 2012, 09:56

Hahaha aukje xD, lekker optijd met reageren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Holy Seconds
Forum Beheerder
Forum Beheerder
Holy Seconds


Posts : 52
Coins : 49286
Respect : 24
Join date : 03-12-10

Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitimema aug 20 2012, 12:42

Omdat er eerst screens werden gepost..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verlaten van de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlaten van de clan   Verlaten van de clan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verlaten van de clan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Clan rangen
» Steun met hele clan!
» Clan pixel love
» de naam van iedere speler in de clan
» ~~**NIEUW** Clan members gezocht, help mee zondag 16:00 ~~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:: Holy Inn :: :: Runescape :: Media-
Ga naar: