:: Holy Inn ::
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


We know what to do with: Events.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Clanrangen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
MrZaki
Super Moderator
Super Moderator
MrZaki


Posts : 4
Coins : 43628
Respect : 0
Join date : 09-06-12

Clanrangen Empty
BerichtOnderwerp: Clanrangen   Clanrangen Icon_minitimedo aug 09 2012, 08:15

Hallo iedereen,

het lijkt mij verstandig om iets te doen aan de rangen. Het idee was oorspronkelijk dat je een betere rang zou krijgen naarmate je meer doet voor de clan en dergelijken. We hebben op dit moment 5 recruits, 10 corporals, 50 sergeants, 16 lieutenants, 9 captains, 1 general en 2 admins. De meeste die een hogere rang hebben praten niet eens, om nog maar uit te sluiten dat ze helpen in de citadel.

De meeste (ik geloof iets van 60) zijn niet eens member. Het is niet dat je er dan meteen uitgekicked wordt, want je zou altijd nog terug kunnen komen.

Het punt is dus dat degene die niets doen voor de clan of niet eens praten gedegradeerd zullen worden.

Wanneer je per ongeluk gedegradeerd bent, zul je je rang weer terugkrijgen. Ik weet nl. niet 100% zeker wie actief is en wie niet.

-Izaka
Terug naar boven Ga naar beneden
010motto-MoneyOverBitches
Super Moderator
Super Moderator



Posts : 194
Coins : 43860
Respect : 4
Join date : 11-06-12
Age : 33
Location : Rotterdam!

Clanrangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanrangen   Clanrangen Icon_minitimedo aug 09 2012, 08:28

Lijkt mij een strak plan, persoonlijk vind ik het nog iets te soft. Maar daar heb ik gewoon een uitgesproken mening over, maar ik vind dit zeker een sterk punt.

Ik hoop dat mensen gaan inzien, dat ze gewoonweg te weinig doen voor de clan en ook als het nog vriendelijk gevraagd wordt. (Door meerdere clanmembers die wel actief zijn)

Terug naar boven Ga naar beneden
Holy Seconds
Forum Beheerder
Forum Beheerder
Holy Seconds


Posts : 52
Coins : 49286
Respect : 24
Join date : 03-12-10

Clanrangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanrangen   Clanrangen Icon_minitimedo aug 09 2012, 08:50

Strak plan, maak maar een overzicht van hoe en wat.
Bijvoorbeeld we leven nu in de maand Aug
maak je een kladblokje aan met
Actieve leden maand Aug;
- Naam 1
- Naam 2
- Naam 3

En zo ga je door, iedereen die er opstaat gaat een rang omhoog.
En wie er niet op staat een rang naar beneden.
Ofc hoop ik dat jullie met elkaar gaan overleggen betreft clan rangen wie het wel verdient en wie niet Wink. Laat dat helemaal aan jullie over.

Gr!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Clanrangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanrangen   Clanrangen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clanrangen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:: Holy Inn :: :: Runescape :: Media-
Ga naar: